Friday, November 20, 2009

CUTI LAGI..

Masok arini hari kelima aku kt kg.. approximately ada lg 5mggu holiday yg harus aku manfaatkan sepenuhnya dgn tido+makn+tido+makan.. bosan la jgk.. tp bila dh byk keja, time 2 la sebok nk tido tp xde chance plak.. sebaik ade drama adik aku download.. layan jela isi masa yg aku xtido.. dah abes layn 1 drama jepun.. "akai ito".. best jgk citernye.. xdela meleleh cam drama korea, xpon drama melayu yg asyik2 muke yg sm je.. xde awek lain ke nk blakon?? tgk pon xde feel..

rasa mcm nk blajar masak pon ade, tp dh mak aku masak, malasla pulak.. nak main gitar, gitar tiggal kt kl, nk jalan merempit pon moto xbwk balik.. mmg aku ditakdirkan jd pengawal 24jam la kt umah ni..

pas solat jumaat td terus pegi pekan beli joran.. aku dh ade idea ape nk buat isi ms lapang.. pancing ikan.. nk pancing awek xreti.. hahaha.. tp klu pancing sejam xdpt sure aku giveup.. hahaha.. tggu nnt klu dpt aku bgtaw la.. ikan BESAR PUNYA!!.. hahaha lagi sekali..

No comments:

Post a Comment